ارتباط گستران پویا شرکت طراحی لوگو در اصفهان با بهترین تیم طراح لوگو در اصفهان در خدمت شما همشهریان عزیز در زمینه طراحی لوگو اصفهان و سایر شهرهای ایران میباشد.
طراحی لوگو حرفه ای را از ما بخواهید ، جهت سفارش طراحی لوگو آنلاین از روش های زیر استفاده نمایید:
ارسال ایمیل به آدرس : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
ارتباط گستران پویا به عنوان مرکز طراحی لوگو اصفهان خدمات طراحی لوگو و نماد اصفهان، طراحی ست اداری، طراحی کاتالوگ در اصفهان،طراحی آرم در اصفهان،ساخت لوگو در اصفهانريا،طراحی گرافیک در اصفهان،طراحی آرم و لوگو اصفهان،آموزش طراحی لوگو،استخدام طراح لوگو اصفهان،نرم افزار طراحی لوگو انجام داده میشود.
لوگو به معنای تصویری است که بیانگر فعالیت و خدمات یک شرکت یا موسسه میباشد.
طراحی آرم ، طراحی لوگو ، طراحی لوگو تایپ
طراحی لوگو در فتوشاپ، طراحی آرم شرکت یا نشانه اولین قدم برای شروع یک تجارت و کسب و کار است . امروزه با وجود اهمیت بسزای لوگو و آرم تجاری داشتن یک لوگو یا آرم منحصر به فرد ، متناسب با فعالیت و نوآورانه یک نیاز اساسی است طراحی لوگو رایگان و طراحی لوگو ارزان برای افرادی که در زمان و بودجه ی محدود نیازمند یک آرم تجاری هستند کاربرد دارد شاید در مورد طراحی لوگو اندروید مطالبی شنیده باشید در واقع طراحی لوگو نرم افزار نیز برای ارائه نرم افزار در بازار کاربرد دارد.
عوامل موفقیت نشانه:
یک نشانه موفق به سرعت بر مخاطب تاثیر می گذارد و چشم را به شدت به خود جلب می کند.نشانه باید بی هیچ سخن یا کلامی به سرعت قابل تشخیص باشد و دارای انسجامی باشد که آن را از دیگر نشانه ها متمایز سازد.
این همان تصویری است که مردم هنگامی که نام شما را می شنوند در ذهن خود می بینند
لوگو چیست؟
لوگو (آرم و یا نشانه) یکی از مهمترین و حیاتی ترین عناصر تبلیغاتی یک کسب و کار است. طراحی لوگو با فتوشاپ اولین چیزی است که مخاطب شما آن را می بیند و با آن ارتباط برقرار می کند. طراحی مناسب و اصولی لوگو می تواند به تاثیر گذاری برند شما در ذهن مشتری و مخاطب کمک بسیار زیادی نماید.
با توجه به متنوع بودن انواع لوگو قیمت طراحی لوگو در اصفهان متفاوت میباشد.
انواع لوگوها
لوگوهای تصویری:
به عنوان مثال در لوگوی شرکت اپل تنها از تصویر یک سیب استفاده شده است.
نمونه لوگو : لوگوهای تصویری شرکت Apple
لوگوهای متنی: در لوگوهای متنی که اصطلاحا به لوگوتایپ مشهورند، از چند حرف با اشکال خاص استفاده میشود، برای مثال در لوگوی شرکت کوکا کولا یا گوگل، حروف تشکیل دهنده این شرکت به شکل زیبایی و با رنگهای متنوعی در کنار هم چیده شدهاند که به طراحی لوگو اسم مشهور است البته طراحی لوگو با اسم فارسی نیز در ایران رواج دارد.
لوگوهای ترکیبی: این نوع لوگوها در برگیرنده تصویر و واژه که بیانگر نام تجاری شرکت است، میباشد. لوگوی برند نایک یکی از نمونه های لوگوهای ترکیبی به شمار میرود.
لوگوهای شعاری: در این نوع لوگو پیام و شعار یک برند، برای بینندگان یادآوری میشود. مثلاً در لوگوی شرکت نوکیا با نزدیک شدن دو دست به یکدیگر، شعار «برقراری ارتباط» مشاهده میشود.
راهکارهای طراحی لوگوهای تأثیرگذار
– زیبایی در عین سادگی
یک لوگو در عین زیبایی باید طوری طراحی شود که مفهومرسان و عاری از پیچیدگی باشد بطوری که بیننده با دیدن آن، پیام را دریافت نماید.
– نشانگر ویژگیهای خاص و یونیک
لوگوهای هر شرکت باید متفاوت با لوگوی سایر شرکتها باشد.
– نشانگر ارزش و جاذبه
طراحی لوگو
– تغییر لوگو با گذشت زمان
لوگوها نیز با گذر زمان تغییر میکنند. لذا مدیران شرکتها باید با توجه به تغییرات محیطی و پیشرفتهای سازمان، اقدام به طراحی لوگوی جدید کنند. البته باید توجه داشت در صورتی که برند یک شرکت جای خود را در میان مصرف کنندگان باز کرده این امر ممکن است ریسک باشد و به کاهش مشتریان منجر شود. لذا اگر هم قرار است در طراحی لوگوی شرکت تغییراتی بوجود آید، باید به صورت جزئی و تدریجی باشد.
– بهره گیری از رنگهای زیبا و متنوع
با توجه به اینکه رنگ در طراحی لوگو نقش مهمی را ایفا میکند، لذا توجه به انتخاب رنگهای زیبا اهمیت دارد. رنگ باعث جذب نظر بینندگان و در نتیجه تبلیغات مؤثرتر برای برند محصولات میشود. انتخاب رنگ باید با توجه به سن، جنس و شاخصهای فرهنگی مصرفکنندگان صورت بگیرد. برای مثال اگر شرکت شما مربوط به محصولات آرایشی میباشد، بهتر از رنگ آبی استفاده کنید. آبی نماد آرامش است. همچنین اگر محصولات شما مرتبط با کودکان میباشد، رنگهای شاد مثل صورتی، جذابیت بیشتری را به لوگو میبخشد.
– استفاده از تصاویر متناسب با فعالیت و یا نام شرکت
تصاویری که برای طراحی روی لوگو استفاده میشوند، باید متناسب با فعالیت و یا نام شرکت باشد. استفاده اشکال هندسی در طراحی لوگو به معنای القای مفاهیم خاصی برای مصرف کنندگان میباشد. برای مثال دایره بیانگر برقراری ارتباط، تکامل، امنیت میباشد و لوگوهای مثلثی دربرگیرنده مفاهیمی چون قدرت، نظم و تعادل میباشند.